FAQ - usein kysyttyä

 

Tunnukseni eivät toimi, mitä teen?

Jos Wulffinkulma.fi -verkkokaupan salasana on unohtunut, sen voi uusia helposti klikkaamalla kirjautumissivulla "Unohditko salasanasi?" -linkkiä. Käyttäjätunnus on aina se sähköpostiosoite, jolla olet kauppaan rekisteröitynyt. HUOM: joskus Wulffinkulman avoin verkkokauppa sekoitetaan WulffNet-tilausjärjestelmäämme, jota käyttävät sopimusasiakkaamme. Huomioithan, että WulffNet-tilausjärjestelmän käyttäjätunnukset eivät käy tähän avoimeen verkkokauppaan. Jos olet epävarma mihin sinun tulisi kirjautua, asiakastukemme toki auttaa mielellään.

Jos olet Wulff Oy Ab:n tai Wulff Solutionsin (entinen Staples Finland) sopimusasiakas, on tilauskanavasi sopimushintoineen eri osoitteessa eli kirjauduthan siinä tapauksessa omaan tilausjärjestelmääsi:

 


 

Voinko rekisteröityä asiakkaaksi myös kuluttaja-asiakkaana?

Kyllä, voit rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi myös kuluttaja-asiakkaana. Katso toimitus- ja palautusohjeet täältä >>

 

Toimitatteko myös ulkomaille?

Wulffinkulma.fi toimittaa ainoastaan Suomeen. Toimitamme myös Ahvenanmaalle sekä muualle Suomen saaristoon, kunhan saareen pääsee lossilla. Huom: saaristossa toimitusajat noudattavat Postin saaristolaisaikatauluja. Toimitamme myös mökkisi ovelle, kunhan mökilläsi on selkeä postiosoite Suomessa sekä isommallakin autolla ajettava tie perille asti. Ruotsissa asiakkaitamme palvelee www.wulffbeltton.se ja Norjassa www.wulffbeltton.no.

 

Toimitatteko tuotteet perille asti?

Kyllä, jos niin haluat. Voit Ostoskorissa valita toimituksen joko ovellesi tai vaihtoehtoisesti Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Katso tarkemmin kaikki toimitustapamme toimitusehdoista >>

 

Voinko noutaa tilaamani tuotteet myymälästänne?

Kyllä voit. Valitse Ostoskorissa toimitustavaksi toimitus myymälään (valitse myymälä).

 

Kuinka nopeasti voin saada tilaamani tuotteet?

Arkipäivänä klo 12:00 mennessä tehdyt tilaukset toimitetaan pakettina ovellesi normaalisti jo seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuisin, juhlapyhinä tai arkisin klo 12:00 jälkeen tehdyt tilaukset toimitetaan tilauspäivää seuraavana toisena arkipäivänä. Kaikki tilaukset lähtevät toimitukseen viimeistään kahden arkipäivän kuluessa (48 h) tilauksen saapumisesta. HUOM: jos lähetys on pienikokoinen, se toimitetaan kirjepostina 2-3 vuorokaudessa.

 

Miten voin palauttaa tuotteet?

Palautusta varten tarvitset verkkokauppamme asiakaspalvelusta palautustilausnumeron. Katso tarkemmat ohjeet toimitusehdoistamme >>

 

Mitä kanta-asiakkuus tarkoittaa?

Wulffinkulman kanta-asiakas saa useimmista tuotteista kanta-asiakasalennuksen 5-10 % normaalihinnoista. Kanta-asiakkuus ei maksa mitään, eikä velvoita mihinkään. Kanta-asiakkaaksi voi rekisteröitymisen jälkeen liittyä täältä >>

 

Luovutatteko yritysrekisterin tietoja kolmansille osapuolille?

Käsittelemme henkilötietoja vastuullisesti henkilötietolain asettamien lakien mukaan. Kaikki yritys- ja henkilötiedot tulevat vain Wulff Oy Ab:n käyttöön. Tietoja ei koskaan luovuteta ulkopuolisille tahoille.

 

Voinko saada verkkolaskun?

Kyllä, yritysasiakkaana voit. Jos yritykselläsi on mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja ja haluat luopua paperilaskusta, valitse tilauksellesi verkkolasku ja täytä Ostoskorissa tarvittavat tiedot sitä varten. Tai voit ilmoittaa asiasta myös tällä lomakkeella >>

 

Millainen takuu tuotteillanne on?

Kaikilla Wulff Oy Ab:n myymillä tuotteilla on valmistusvirheet kattava takuu, joka on 1 vuosi, ellei tuote- tai valmistajakohtaisesti ole muuta ilmoitettu. Takuu ei kata virheellistä tai ohjeiden vastaista käyttöä. Ilmoita viallisesta tuotteesta takuun voimassaoloaikana asiakaspalveluumme, josta saat toimintaohjeet. Takuuajan jälkeiset merkkikohtaiset huollot ja varaosien tiedustelut suoraan valmistajalta. Takuupalautuksiin ja takuuajan korjauslähetyksiin tulee liittää mukaan ostotosite (kopio laskusta ja lähetyslistasta) sekä vikaseloste. Palautettavat tuotteet tulee pakata kuljetusta kestäviksi ja palautuksesta on aina sovittava asiakaspalvelumme kanssa.

 

Mitä tarkoittaa vastuullinen tuote?Wulff_vihreae_sydaen

Tuotteen vastuullisuudesta kertova vihreä sydän -merkki löytyy tuotteista, joilla on sertifioitu ympäristömerkki ja/tai ne ovat esim. valmistuksessa käytetyn kierrätysmateriaalin ansiosta ympäristöystävällinen ja/tai kotimainen vaihtoehto. Yhä useammille asiakkaillemme tuotteiden vastuullisuus on merkittävä tekijä hankintapäätöksiä tehdessä. Wulffilta löytyy runsaasti vastuullisia ja kotimaisia vaihtoehtoja! Ne löydät helposti käyttämällä "vastuullisuusfiltteriä", katso lisää täältä >>

 

Voinko palauttaa käytetyt värikasetit Wulffille?

Kyllä, Wulffilta ostetut värikasetit voit. Tilaa värikasettien kierrätyslaatikko tästä >>
Kerää käytetyt värikasetit kierrätyslaatikkoon ja kun laatikko on täysi, palauta se Wulffille. Toimitamme käytetyt värikasetit edelleen uusiokäyttöön.